Support

Kunnen wij u helpen?

Veel gestelde vragen

Verzending

Wij rekenen geen verzendkosten. Dit doen wij zodat u bij het afrekenen geen extra kosten tegen komt. De prijs die u bij het product ziet staan, is ook de prijs die u betaald.
Wij versturen refurbished toestellen verzekerd via PostNL, u heeft dus geen teleurstellingen voor als uw bestelling kwijt raakt of beschadigd raakt.

Als wij de iPhone op voorraad hebben, verzenden wij uw bestelling binnen 48 uur. U krijgt u bestelling dus binnen 3 dagen binnen.
Als het product in nabestelling is, kan het tot 14 dagen duren voordat u uw bestelling binnen heeft.
PostNL bezorgt niet op: feestdagen, zondag en maandag. 

Voorraad

Als er bij een product “In nabestelling” staat, dan hebben wij dit product nog niet op voorraad. Wij krijgen dit product dan binnenkort binnen. Wel kunt u dat product bestellen. 
Als u een product bestelt heeft die in nabestelling is, krijgt u die uiteraat binnen. De levertijd is 14 dagen als het product in nabestelling is.

Garantie, bedenktijd en retour

Op reparaties
Op reparaties krijgt u standaard 2 maanden garantie. Garantievoorwaarden.

Op refurbished toestellen
U krijgt op uw refurbished toestel standaard 1 jaar garantie. Garantievoorwaarden.

U krijgt alleen bedenktijd op refurbished toestellen. Hierop krijgt u 14 dagen bedenktijd na het binnenkomen van uw toestel. Het moet in dezelfde staat zijn als geleverd om uw toestel terug te mogen sturen.

U kunt uw bestelling retourneren op deze pagina: retourneren.